Meteen naar de content

Profiteer van gratis verzending! 🚚

Betaal later met Klarna

    Ruilen & Retourneren

    Retour- en Restitutiebeleid

    Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Viadore streven we ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze van onze leveranciers hebben gekocht. Als u een deel van het product en het bedrijf hebt, zal het contact op dezelfde manier zijn om het bedrijf te vinden.

    Hoe kan ik mijn gehele bestelling of een deel ervan retourneren?

    Als u besluit de producten binnen 14 dagen naar ons terug te sturen, onthoud dan dat we de hele bestelling binnen 5 dagen na ontvangst van het product retourneren. We kunnen echter de kosten van het retourneren van het product niet vergoeden.

    Dit is hoe het proces werkt voor alle producten:

    1. Stuur ons een e-mail op info@viadore.nl en laat ons weten dat u de bestelling of delen ervan aan ons wilt retourneren.
    2. Vraag onze klantenservice of we de retour kunnen accepteren. We kunnen ook een retouradres verstrekken (let op: dit is niet het adres) op onze website.
    3. Als we de retour kunnen accepteren (binnen de geaccepteerde termijn), volg dan de onderstaande instructies. Verpak het terug te sturen product veilig en zeker in de originele verpakking.
    4. Stuur het pakket naar het retouradres dat u van onze klantenservice heeft ontvangen.
    5. Stuur de Track & Track-code naar onze klantenservice.
    6. Zodra uw pakket is ontvangen en binnen 3 dagen na ontvangst is geïnspecteerd, zullen we de geretourneerde producten terugbetalen met de betaalmethode waarmee u de producten heeft betaald.

    Let op: Het retourneren van gepersonaliseerde items (zoals armbandjes met naam of datum) en hygiëne producten (zoals een BH, ondergoed, maskers, tandenborstels, etc.) is wettelijk gezien niet mogelijk nadat de verzegeling is doorbroken


    Producten beschadigd bij aankomst

    Dit is een syndroom! Anders is het mogelijk dat uw product tijdens het transport beschadigd is geraakt. Als u een beschadigd of defect product heeft ontvangen, moet u binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons opnemen. Het product wordt dan aan u geretourneerd.

    In geval van een ernstig probleem, stuur ons een e-mail met een foto van het beschadigde deel van het product. Het is het beste om de foto's te nemen vanaf een vlakke ondergrond waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn. De informatie van de lidstaten en de volgende acties.

    Voor defecte artikelen sturen we altijd de eerste keer gratis een nieuw pakket, anders kunnen we geen terugbetaling bieden. Als het defect een tweede keer optreedt? Dan vergoeden wij u het volledige aankoopbedrag.

    Als u vragen heeft over producten die bij aankomst beschadigd waren, neem dan contact met ons op via info@viadore.nl

    Kan ik het product retourneren zonder contact met u op te nemen?

    Nee, dat kan niet. U moet eerst contact met ons opnemen voordat u het product retourneert, omdat het retouradres anders kan zijn dan het besteladres.

    Hoe kan ik contact met u opnemen?

    U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@viadore.nl. Het Viadore-team werkt zeven dagen per week en probeert alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

    Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

    Maak een foto die de slechte kwaliteit van het artikel of het beschadigde deel laat zien. Het is het beste om de foto's te nemen vanaf een vlakke ondergrond waar het label en het defect gemakkelijk te zien zijn.

    Als u een beschadigd of defect product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Na deze periode wordt het product aan u geretourneerd.

    Snel en gratis thuisbezorgd

    Profiteer bij ons altijd van gratis verzending met PostNL of Bpost incl. track & trace.

    Niet tevreden? Geld terug!

    Niet tevreden met het product? U kunt het gemakkelijk binnen 14 dagen terugsturen.

    Uitstekende klantenservice

    Ons team staat 7 dagen per week klaar om vragen te beantwoorden.

    Bestel nu, betaal later

    De bestelling kan achteraf worden betaald met Klarna.